Известие

Collapse
No announcement yet.

няколко въпроса за 147

Collapse
This topic is closed.
X
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • няколко въпроса за 147

    Здравейте,
    Имам няколко проблема и всеки, който питам, ми казва различно нещо. Разбирачи бол..
    Първо искам да сменя филтрите и маслото на колата от подписа - ще купувам спортен филтър. Има ли друг добър освен K&N и какъв трябва да бъде - конус или пита?
    Какъв друг филтър трябва да купя?
    Маслото разбрах, че трябва да е Selenia или AGIP 5w40.
    В Пловдив къде мога да отида за да ми затапят ЕГР и да ми махнат катализатора? (моя майстор не може)

    Другото нещо - имам леки удари по колата. Дали е по-добре да купя елемента и да го боядисам (защото не мога да намеря същия цвят) или да ходя да ми китосват моите? така и така искат 100 лева за боя. Някой знае ли в Пловдив адекватен бояджия, който да не ми вземе 150лв за китосване и боядисване на леко ужулване?

    Това е, което ме интересува. Повечето неща не са за раздела, извинявам се.
    147, 1.9jtd, 115hp, 8v, 01.2005, FL


  • #2
    Първоначално публикувано от krdd12 Покажи съобщение
    Здравейте,
    Имам няколко проблема и всеки, който питам, ми казва различно нещо. Разбирачи бол..
    Първо искам да сменя филтрите и маслото на колата от подписа - ще купувам спортен филтър. Има ли друг добър освен K&N и какъв трябва да бъде - конус или пита?
    Какъв друг филтър трябва да купя?
    Маслото разбрах, че трябва да е Selenia или AGIP 5w40.
    В Пловдив къде мога да отида за да ми затапят ЕГР и да ми махнат катализатора? (моя майстор не може)

    Другото нещо - имам леки удари по колата. Дали е по-добре да купя елемента и да го боядисам (защото не мога да намеря същия цвят) или да ходя да ми китосват моите? така и така искат 100 лева за боя. Някой знае ли в Пловдив адекватен бояджия, който да не ми вземе 150лв за китосване и боядисване на леко ужулване?

    Това е, което ме интересува. Повечето неща не са за раздела, извинявам се.
    Махането на катализатора е безсмислено ако не си е отишъл. Затапването на EGR-а също, ако някой не ти промени софтуера на ЕКУ-то. Просто не се занимавай с глупости. За бояджия в Пловдив - някой колега от там да те упъти
    Alfa 156 1.9 JTD 16V M-Jet SW (07.2003)
    156 1.8TS 16V (01.2001)
    147 1.6TS 16V 120hp (11.2001)
    0879369082

    Comment


    • #3
      Първоначално публикувано от NightRider Покажи съобщение
      Махането на катализатора е безсмислено ако не си е отишъл. Затапването на EGR-а също, ако някой не ти промени софтуера на ЕКУ-то. Просто не се занимавай с глупости. За бояджия в Пловдив - някой колега от там да те упъти
      Не знам защо, но който питам ме съветва да ги направя тези две неща..и на мен ми звучи безсмислено ако не смятам да правя ремап..
      147, 1.9jtd, 115hp, 8v, 01.2005, FL

      Comment


      • #4
        Сваляш гърнето, взимаш един чук и един секач и почваш да блъскаш през дупката, прахоляка и парчетата ги събираш и след това си ги продай...... това за катализатора който е по средата на колата.
        Металния катализатор след турбото трябва да отидеш при някой който поправя гърнета да го отрежат, премахнат и после заварят....

        Ако не мой са опрайш, сетих са за едни дет моат ти е свършат тая работа и даже ако е скъпичък катализатора, вместо на минус може и горница да получиш....

        Преди ЕГР-а има една гофрирана тръба, развиваш болтовете, там има метална гарнитура, по нея изрязваш една дебела ламарина, като на нея и правиш само дупки за болтовете и е слагаш вместо гарнитурата...


        За боята......хмммммм, ако искаш да стане качествено си струва пари......
        sigpic
        Защо ти е манекенка, след като си имаш АЛФА 156
        156 JTD-110-EX, /147 JTD.EX, /156 JTD 115 EX
        147 JTDm 140-Малката манекенка
        GT- JTDm 150

        Comment


        • #5
          А какъв филтър да взема? само въздушен ли ми трябва?
          147, 1.9jtd, 115hp, 8v, 01.2005, FL

          Comment


          • #6
            Първоначално публикувано от krdd12 Покажи съобщение
            А какъв филтър да взема? само въздушен ли ми трябва?
            Въздушен, маслен, горивен, купе - 4бр. И не пипай нищо, ако е в ред. Ремап се прави на нови коли, не на стари бънгии (да не се обидиш, и аз карам такива)
            Alfa 156 1.9 JTD 16V M-Jet SW (07.2003)
            156 1.8TS 16V (01.2001)
            147 1.6TS 16V 120hp (11.2001)
            0879369082

            Comment


            • #7
              Първоначално публикувано от NightRider Покажи съобщение
              Ремап се прави на нови коли, не на стари бънгии (да не се обидиш, и аз карам такива)
              sigpic
              Защо ти е манекенка, след като си имаш АЛФА 156
              156 JTD-110-EX, /147 JTD.EX, /156 JTD 115 EX
              147 JTDm 140-Малката манекенка
              GT- JTDm 150

              Comment


              • #8
                Падам! тя си ми е новичка бе
                147, 1.9jtd, 115hp, 8v, 01.2005, FL

                Comment


                • #9
                  Първоначално публикувано от krdd12 Покажи съобщение
                  Падам! тя си ми е новичка бе
                  За теб - да. Ама иначе е юркана 7 год. На колко километра е, но не по километраж?
                  Alfa 156 1.9 JTD 16V M-Jet SW (07.2003)
                  156 1.8TS 16V (01.2001)
                  147 1.6TS 16V 120hp (11.2001)
                  0879369082

                  Comment


                  • #10
                    Колеги, вие го обърнахте на ФБ!

                    Към автора - като имаш няколко въпроса, пускаш няколко отделни теми. Какво е това тука, пълна боза! Нито заглавието казва нещо, нито може да се разбере за какво иде реч в темата.

                    Три теми такива само за днес!
                    166 2,4JTD 20V Sportronic Edizione collezionisti
                    ex 156 2,4JTD; ex 146ti; ex 145 1,6 boxer

                    Comment

                    Working...
                    X